1979
1979

Postavljanje temelja za budućnost
Nakon postavljanja temelja 1979. godine, s ciljem proizvodnje autohtonih motora i kamiona, Tvornica Inonu započela je proizvodnju 1982. godine. Tvornica je službeno otvorena 7. Srpnja 1982. godine.
1985
1985

Serije koje su obilježile povijest
Godine 1985., započela je proizvodnja, s kamionima serije Cargo s motorima Dovertech. Model Cargo 1812 proizveden je između 1985. i 1998. godine. Godine 1998. zamijenio ga je model Cargo 98MY, koji se proizvodio do 2003. godine.
2003
2003

100% turske radne snage, 100% autohtoni Ecotorq motor
Godine 2003. započela je proizvodnja serije H298 Cargo kamiona, kao i 100% vlastitog 7,3 l motora Ecotorq, snage 260 KS / 320 KS / 360 KS / 380 KS, koji je rezultat rada vlastite radne snage. Raspon Cargo proizvoda nastavio se proširivati dodavanjem serije H476, vlastitog 9,0 l Ecotorq motora i vozila za distribuciju.
2010
2010

Globalna vizija, konkurentni proizvodi
2010. godine na tržište se u fazama uvode nova Cargo vozila iz građevinskog segmenta te počinje proizvodnja Ecotorq Euro5 motora. U 2012. godini, u skladu s očekivanjima kupaca koji se bave domaćim ili međunarodnim prijevozom, proizveden je i pušten u pogon Ford Cargo 1846T tegljač, sa snagom motora od 460 KS / 2100 Nm, koji u svom segmentu nudi najkonkurentniju snagu i okretni moment čak i pri malim brojevima okretaja motora.
2013
2013

Od Male Azije do Delekog Istoka
2013. godine potpisan je ugovor o licenciranju tehnologije s tvrtkom JMC Heavy Duty Vehicle Co., Ltd. Prema tom ugovoru počela je proizvodnja motora tvrtke Ecotorq za vozila JMC u Kini, najvećem svjetskom tržištu kamiona.
2016
2016

Znak nove generacije
U 2016. godini na tržištu je predstavljena nova generacija 9L i 13L Ecotorq motora s razinama emisija E3, E5 i E6, koji su razvijeni i proizvedeni kao rezultat isključivo Ford Otosan inženjeringa. Vrijednost ulaganja u nove generacije Ecotorq motora prelazi 100 milijuna dolara.
Nema rezultata
PRETRAGA